هلند فینالیست شد !!!
نوشته شده توسط : عباس

تبریک به همه ی طرفداران تیم فوتبال هلند

با وجود اینکه "دیگو فورلان" کاپیتان تیم اروگوئه رو به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی قبول دارم ولی هیچوقت دوست نداشتم که تیم اروگوئه بجای هلند به فینال بره

"به امید قهرمانی تیم هلند"

 

 

باید ببینیم از بین اسپانیا و آلمان کدومشون حریف هلند میشه

 





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 16 / 4 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
یکتا در تاریخ : 1392/12/27/2 - - گفته است :
سلام دوستم
خوبی ؟ اگه میشه به این آدرس برو و نظرتو بهم بگو
http://opizo.com/QgHF6
این سایت خودمه ولی کامل نیست ... میخوام با نظرات شما کاملش کنم
اگر خوشت اومد ، اونو با اسم |-|خورشیدبانو|-| لینکش کن
منتظر نظرات قشنگت هستم ...

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشمله در تاریخ : 1392/12/10/6 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشمله در تاریخ : 1392/12/5/1 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشمله در تاریخ : 1392/12/5/1 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

/weblog/file/img/m.jpg
نازنین در تاریخ : 1392/10/24/2 - - گفته است :
دستگاه ترک سیگار اصل

فروش ویژه با تخفیف استثنایی فقط 18 هزارتومان

به همراه 10 کارتریچ اضافی

جهت خرید به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://1o2.ir/tark
------------------------------------------------

افزایش رتبه و بازدید وبلاگ تان
1000 بازدید واقعی فقط 1000 تومان !

bazdid98.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: